Office 2007 Professional Plus
Kompleksowy i wydajny pakiet Office zaspokoi większość potrzeb Twojej firmy
Office 2007 Professional oferuje wiele funkcji poprawiających wydajność, które pomogą w rozwoju Twojej firmy. Twórz dobrze wyglądające dokumenty i prezentacje, buduj silną bazę klientów, obniżaj koszty marketingu i zwiększaj wydajność pracy za pomocą łatwych w użyciu narzędzi pakietu Office. Zarządzaj codzienną agendą od A do Z dzięki tej rozbudowanej paczce aplikacji i oszczędź mnóstwo cennego czasu!
Pakiet Office 2007 Professional obejmuje:
Word 2007
Najpopularniejsza i najbardziej rozpowszechniona aplikacja do edycji tekstu. Zmień zwykłe teksty w atrakcyjne i przyciągające wzrok dokumenty, które wyróżnią Twoją firmę. Korzystaj z gotowych szablonów, dzięki którym zaoszczędzisz dużo czasu, szczególnie podczas ponownego wykorzystywania treści.
Excel 2007
Skuteczne narzędzie do śledzenia finansów i ogólnych danych, tworzenia wykresów, wykonywania statystyk lub po prostu tworzenia uporządkowanych list z niezliczonymi pozycjami. Zbieraj dane, analizuj, sortuj, filtruj, wykonuj obliczenia, automatyzuj powtarzalne zadania i wiele więcej. Korzystaj w pełni z profesjonalnej i atrakcyjnej formy!
PowerPoint 2007
Skuteczne rozwiązanie do tworzenia pięknych i imponujących prezentacji slajdów w dowolnych okolicznościach. Oprócz licznych opcji edycji tekstu możesz dodawać zdjęcia, filmy, linki do witryn lub muzykę, aby przenieść prezentację na zupełnie nowy poziom.
Outlook 2007 with Business Contact Manager
Zarządzaj swoimi kontaktami, kalendarzami i informacjami o klientach w jednym miejscu. Business Contact Manager pomaga obsługiwać proces sprzedaży, zapewniać najwyższej klasy obsługę klienta lub tworzyć łatwo modyfikowalne raporty w celu lepszego prognozowania i zamknięcia sprzedaży. Możesz także zaplanować zadania, które pojawią się w Twoim kalendarzu, dzięki czemu nigdy więcej nie zapomnisz o żadnym spotkaniu.
Publisher 2007
Obniż koszty marketingu, tworząc profesjonalnie wyglądającą stronę internetową, e-mail lub wydruki wewnętrzne. Ten program do publikacji biznesowych poprowadzi Cię przez cały proces od wybrania koncepcji do ostatecznej realizacji bez potrzeby posiadania doświadczenia w projektowaniu graficznym lub tworzeniu. Dodatkowo interfejs jest intuicyjny, dzięki czemu nie zawiesisz się w obsłudze aplikacji!
Access 2007
Śledź dane i twórz raporty z łatwością. Aplikacja pomaga tworzyć bazy, nawet jeśli nie posiadasz głębokiej wiedzy o bazach danych. Importuj kontakty z programu Outlook 2007 lub z aplikacji zewnętrznych, a następnie filtruj je i sortuj jak ci odpowiada. Dostosuj tabele danych zgodnie z potrzebami biznesowymi i oszczędź czas przy projektowaniu szczegółowych raportów. Ponadto program będzie chronił wszystkie poufne informacje - od praw dostępu, poprzez tworzenie kopii zapasowych w regularnych odstępach czasu, po odzyskiwanie usuniętych danych.
InfoPath 2007
Microsoft InfoPath 2007 to aplikacja do projektowania, rozdzielania, wypełniania i przesyłania formularzy elektronicznych zawierających struktury danych. Jest to szybkie, łatwe w użyciu narzędzie do projektowania i tworzenia formularzy bez pisania pojedynczej linii kodu. Umożliwia tworzenie dowolnych formularzy ze znanymi narzędziami pakietu Office, dzięki czemu cały proces jest znacznie szybszy i płynniejszy.
Office Communicator
Microsoft Office Communicator to program klient ujednoliconej komunikacji korporacyjnej, który umożliwia partnerom biznesowym komunikację w czasie rzeczywistym za pomocą różnych rodzajów komunikacji: wiadomości błyskawicznych, komunikacji wideo i głosowych, współdzielenia pulpitu, konferencji, przesyłania plików. Opcja jest doskonałym uzupełnieniem pakietu biurowego, który zapewni wysoką jakość komunikacji w Twojej firmie.
Ważne: Nie jest możliwe zainstalowanie zarówno wersji oprogramowania w licencji zbiorczej oraz w detalicznej na tym samym urządzeniu. Oznacza to, że nie można na przykład zainstalować pakietu Microsoft Office Home and Business (licencja detaliczna) i Project Professional (licencja zbiorcza) na tym samym komputerze.